15. tammikuuta 2012

Vuoden 2011 TOP 10

Minä kans. Eli mun korteista valkkaan nyt sen kymmenen kärjen..Koitan kans vähän selittää, miksi pidän juuri siitä tekeleestä.

Minusta näissä ystävänpäivä korteissa on se jokin. Yksinkertaisia, mutta kauniita! 

Hempeä värimaailma. Jokin tässä kortissa minua miellyttää. Ei niin minua on nuo kukat tuossa, en vieläkään vuosien jälkeen osaa niitä käyttää! 


Tämä myös hyvin yksinkertainen, kokeilin tuolla leimasimella uutta paperia, kun tuossa vaiheessa siirryin erilaista leimapaperia käyttämään, mitä tuohon asti. Tämä kortti meni tädille onnittelukortiksi. 

Tämän kortin värimaailmaa minä rakastan! Ajattelin kortin antaa kaverille onnittelukortiksi, mutta se sitten jäi. On hällä synttärit tänäkin vuonna ;) 

Sama syy, värimaailma. 

Tämä myös yksi onnistuneimmistä korteista. Kortti meni 30-vuotiskortiksi tutulle. Ylempi autoista on hänen omansa ja kortissa sisällä on tasku lahjakortille.

Tämä oli lähinnä uuden leimasimen testailua. Sopisi hyvin rock -henkiselle pariskunnalle hääkortiksi. 

Ja tämä Waterfall -kortti on muuten vain niin herkullinen, namsis! 

Paritin Lady Tildan ja Groom Edwinin tähän yksinkertaiseen korttiin magnoliahaasteen sanelemana. Haasteessa piti laittaa Tilda ja Edwin samaan korttiin.

Tämän kortin tein P*skarteluhaasteen innoittamana. Tässäkin oikeastaan värimaailma mieleinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!