24. kesäkuuta 2012

Lauran korttihaaste #40

Juhannus alkaa pikkuhiljaa olla ohi ja valitettavan moni taas toilaili itseltään hengen. Minä olin kiltisti kotona kissavieraiden kanssa ja näpertelin kaikenlaista. Sain tehtyä jopa yhden kortin, jolla osallistun Lauran korttihaasteeseen. Kortissa tulee olla eläin pääosassa. 


Kortti on taas vaihteeksi yksinkertainen ja tekstillekin on paikka. Suunnittelin tekstiä tuohon kuvan yläpuolelle.. Kuvan kaivoin jo väritetyistä kuvista, muistaakseni tämä on väritetty vesivärikynillä.. Taisin silloin testailla ensimmäistä säiliösivellintäni. 

Jotain muutakin olen tehnyt, kuin kortteja. Tuli hommattua Distress Inkin täyttöpulloja ja mustepaletti, joten laittelin sitä kuosiin. Halusin järjestellä kaikki värit johonkin "loogiseen" järjestykseen, joten hahmottelin järjestystä netistä tulostamallani värikartalla. 
Toope olin, enkä älynny heti ostaa kahta mustepalettia, sillä tilasin myös kausivärejä.. Tarkoituksella jätin vielä tilaamatta ne sävyt, jotka minulta löytyy jo mustetyynyinä, mutta tilaan nekin joskus ja jossain vaiheessa. Periaatteessa minulta puuttuu siis enää yhdeksän sävyä. Käytännössä kahdeksantoista (jos siis ei lasketa kausisävyjä mukaan ollenkaan, niitä puuttuu neljä) :D 

Ensin kuvaa rojektin alkutekijöistä:


Vajaana se nyt sitten odottaa, että saan hankittua loputkin värit... ja nuo kausisävyt odottaa omaa palettiaan :D


Tältä näyttää päältäpäin.


Ja samaan vauhtiin tein mustetyynyjen kylkeen "värikartan". Näempä heti, missä välissä se mun väri on :)


1 kommentti:

  1. Mulla muuten meinaa kokoajan kääntyä tuo oranssin sävyinen Spiced MARMALADE marmEladeksi :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!