13. kesäkuuta 2014

Kesä tulla saa!


Oon tässä ommellu viimeaikoina kesävaatteita.. ja ostellu ja haaveillu.. ja suunnitellut. 
EMP:llä olisi aivan huippuihana bolerotakki, mutta hintaa on semmoset 70€... kävelin eurokankaaseen ja ostin semmosta bolerotakkia varten kankaan... maksoin 30€
Samalla kävelyvaivalla ostin eurokankaasta myös uuden mekon.. hintaa sille tuli semmoset 15€
Ostin myös parit housut eurokankaasta.. Satanen sinne paloi, MUTTA sain sentään 2 housut, mekon ja boleron. ja jos aattelee ton alkuperäisen boleron hintaa, niin olen säästänyt paljon! :D 

Mutta takaisin asiaan. Ompelin jo oikeastaan pari viikkoa sitten tämmöisen lepakkohihaisen pitsipaidan. Pitsi kun on nyt kovaa huutoa ja minä rakastan lepakkohihaisia paitoja.. 


Toissapäivänä ompelin sitten ybernopeat housut viskoositrikoosta. 


Siis aivan tämmöiset yksinkertaiset, 2 saumaa ja ommel.

Ja tältä nämä näyttää mun päällä. Kroppa ei oo vielä niin perfect, joten jouduin pukemaan pitsipaidan alle topin :D 


Kyl mä sen viel kuntoon saan... tuossa näkyy mun oikeella puolen mun käsipainot, nilkkapainot ja jumppa-alusta ;) Kesäkuntoon 2015 sit! 


Sit mä en enää jaksanut seistä kameran edessä silleen nätisti.... 


Tämmöstä tällä kertaa ;) 
Jälleen kerran pitsin ompelun jälkeen totesin, etten enää ompele pitsiä... En ainakaan tämmöstä, missä menee viel jotain omituista kuminauhaa noissa kuvioissa.... Meinaan tää tappo mun saumurista 2 neulaa ja ompelukoneestakin tais pari neulaa lennellä palasina ties minne.. Ja koneen sisuksista sai kaivaa tuota kuminauhaa, kun neula ei mennytkään siitä läpi :D 

 photo nimmari_zps70c8d014.png

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!