27. joulukuuta 2012

Lahjahehkutus?

Minä se olen ollut ilmeisen tuhma, kun en saanut lahjoja :D 

Vaan sainhan minä. Ei se määrä, vaan laatu. Ystävä lähetti minulle aivan upean leimasinsetin ja nauhapaketin! Mulle tuli semmonen "whoaaaaah" reaktio, kun paketin avasin :) Ja tulipa paketin mukana myöskin aivan upea, käsintehty joulukortti -ja toinen paketti ja synttärikortti. 



Työpaikalta saatiin kans joululahjat. Semmonen Retki Outdoor Sport XL -kassi sieltä annettiin - Tietenkin työpaikan kirjailulla varustettuna :)
Sekin oli semmonen "whoaaah" kassi :D Ja tottakai mulla oli tuo kassi heti käytössä, kun heitin kiepin kotona, ei tarvinnut tsiljoonaa kassia, kun mahtui kaikki tarvittava (ja myös se, mitä ei ois tarvinnut) sinne yhteen.

Aattopäivänä vielä tekaisin nopeasti yhden joulukortin, sillä olin ajatellut naapureille korttia, mutta minulla ei ollut valmiina semmoista, mitä heille halusin antaa. He kun ovat kissaihmisiä ja minulla tämmöinen Penny Blackin leimasin, niin halusin tästä kortin tehdä. Tämä oli semmoinen pikakortti..  Väritys vei eniten aikaa, sitäkin nopeutin kuumailmapuhaltimella.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!