24. syyskuuta 2015

Häähumua!




Joo, nou hätä, ei olleet omat! 

Mutta ton isännän sisko se naimisiin erehty, sitä käytiin juhlistamassa ja minäkin innostuin taas vähän ompelemaan. 
Muistanette varmaan, kuinta taas edellisen korsetin jälkeen kirosin, etten tee kyllä toista ihan heti. 
No, olihan siinä 2 vuotta väliä. 
Nyt en kiroo. Rakastin tän tekemistä! Eikä mun tarvinnu tehdä enää mitään sovitusmuutoksia, kun hoksasin jo kaavoista pienentää tota tissitilaa. Mulla ku ei oo täytettä niihin, ni suosiolla pari senttii puoleltaan pois. 


Tästä se lähti. Pari päivää myöhemmin oli jo tämän näköistä sitten:


Maire on vähän eri kokoinen, mitä minä, vaikka olen Mairea kovasti koittanut säätää omille mitoilleni. Ehkä se johtuu siitä, kun Maire on kiinteämpi.


Itse näytin tältä asu päällä. Koru on myös itse tekemäni jo useamman vuoden takaa. 
Lisäksi yhdistin asuun boleron. Senkin olisin halunnut tehdä, mutta aika loppui kesken. 


Sinikka nappasi kuvaa, kun taikurin esityksen jälkeen tervehdin Minni-kyyhkyä. Olen tavannut Minnun kanssa aiemminkin. 

Korsetissa on edessä plansetti, takana nyöritys. Saumoissa on spiraaliluut tukemassa. 
Tuo nahkajäljitelmä on minua huhuillut eurokankaan palalaarista useamman kerran, joten nyt sen sitten nappasin mukaani. Nahkaa jäi vielä laukkuun ja varmaan vielä johonkin kivaan pieneen ;)

 photo nimmari_zps70c8d014.png
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!