21. toukokuuta 2012

Arkkikaupan Haaste #28

Haasteen aiheena on LEMMIKKIELÄIMENI

Noh, mullahan on lemmikkinä jyrsijöitä, mutta ei nyt löytynyt mieluisaa kuvaa siihen. Minulla voisi olla lemmikkinä myös kissa, jos isäntä vaan suostuisi ajatukseen, että semmonen otetaan... Minulla voisi olla myös koira.. Ja näitä molempia minulla on ollutkin. Tai minulla ja minulla, perheellä :) 
Tässä olisi yksinkertainen korttini haasteeseen:


Värittelin musteilla taas vaihteeksi.. nyt ei onnistunut niin hyvin, kuin edellinen.. Tekstille paikka tuolla yläreunassa, kunhan sitten joskus kortille tulee tarvetta..

---

Tässä elelemme aikaa, jolloin pikku-Satulla on perhosia vattan pohjalla.. Tänään on työharjoittelupaikalla tutkintotilaisuus tai joku vastaava, joka tavallaan päättää minun opiskeluni, vaikka työharjoittelu jatkuukin vielä hetken. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja minä saan paperit kouraan sitten kesäkuun puolivälissä :) 

1 kommentti:

  1. Voi miten söpö kortti :) Ihanat värit, mielestäni oikein onnistunut! Kiitos osallistumisesta, onnea arvontaan.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!