13. helmikuuta 2013

Kauluri


 Kaulurin neuloin aikani kuluksi. Käytetty lankoja Teddy ja Säde, puikot 10mm pyöröt. 




Tartteeko näistä selittää jotain? Tässä tapauksessa lienee nuo kuva minua puheliaampia! 
Sädettä ei ollut punaisena, joten päätin, että otan mustana. Se korostaa kivasti sitten tuota punaista väriä! Eilettäin valmistui tämä.

Langat ostin vasta tuossa sunnuntaina "heräteostona".. Lähdin hakemaan vain mustaa kartonkia ja tämmösen saaliin sain:


Mulla ei oo mitään ideaa tuolle big heartin langalle, mutta otin sen, että kokeilen.. :D

Tuolla puikkojen alla on mintun värisiä korttipohjia hankittuna reseptikorttivaihtoa varten ;) 

No.. Kun mulla nyt kerran oli kamera kourassa, niin päätin levitellä mun langat ja kahtoo, mitä kaikkee löytyy.. en minä uskonut, että niitä on näin paljon: 


Ja ainoastaan nuo sinisenkirjavat palmat on semmosia, joille ei ole enää käyttöä... nuo on vuodelta 2004 -luulisin. Neuloin villapaitaa koulussa, joka sitten valmistui viimevuonna ja meni purkuun :D 

Ja sitten kuvasin vielä tämän, ku lahjoin ystävää ystävänpäiväksi:


Tän paketin pitäs olla jo perillä, joten uskaltanen sen jo vilauttaa ;) 

Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!