4. lokakuuta 2012

Reseptikorttivaihto

Heipähei kaikille! 
Minä haluan laittaa käyntiin reseptikorttivaihdon aiheella SUKLAAHERKUT. 


Tähän voi osallistua lisäkseni 9 henkilöä.
Jokainen osallistuja tekee 10 korttia omalla reseptillään.
Reseptikortti toteutetaan postikorttikoossa (A6) siten, että toisella puolen korttia on jokin kuva ja toisella puolella jokin suklainen resepti.
Kaikki kortit lähetetään minulle kirjekuoressa, jossa on mukana myös palautuskuori osoitteellasi ja postimerkillä varustettuna (kuorien varmaan kannattaa olla C5 -kokoa). Minä jaan kortit jokaiselle osallistujalle ja lähetän ne sitten jokaiselle. Eli kaikki kortin tehneet saavat paluupostissa 10 erilaista reseptikorttia.
Jätä kommentti varataksesi paikkasi vaihdossa. Kerrothan kommentin yhteydessä myös, millä reseptillä lähdet mukaan. Voit myös ilmoittaa halukkuutesi nyt ja kertoa reseptisi myöhemmin, jos tuntuu, ettet heti keksi, millä haluat lähteä mukaan!

1. Satu K - Suklaafondant
2. Sari - Daim-muffinssi
3. Helga - Suklaatryffelit
4. Tiina - Mutakakku
5. Liisa - Juustokakku
6. Jaana - Amerikkalaiset suklaacookiet
7. Taina - Murosuklaa
8. Ritva - RockyRoad suklaaherkku
9. Marjaana -
10. Sirja - Suklaapullat

Ilmoittautumisesi jälkeen laita minulle sähköpostia osoitteeseen kananen.satu@gmail.com, niin saat osoitteen, minne kortit voit lähettää. 

Toimitathan tekemäsi kortit minulle Perjantaihin 16.11. mennessä!!


2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!