16. helmikuuta 2012

Eilen oli joulu, vai miten se meni

Postipoika kanteli eilen lähetyksiä minulle. Voitin KK:n puolella arvonnan ja palkinnoksi sain lahjakoodin Nea-Ideaan. Tein maanantaina sinne pienen tilauksen ja postilaatikosta löytyi sitten tämmöinen lähetys eilettäin:


Ajattelin leikellä kaikki nuo Onnea - tekstit erilleen ja varmaan sitten aiemmat mokomat voin myydä pois, jos noissa vaan on samantyylisiä..
Tuo Ohi on! -teksti on siinä mielessä kätevä, että sitä voi kyllä käyttää mielestäni moneen muuhunkin, kuin pelkästään esimerkiksi valmistumisen johdosta.
PS. Paperit eivät kuulu tilaukseen.. Sattuivat vaan leimat olemaan siinä päällä.. 

Sitten ahkera postipoika kanniskeli yhden paketin tuonne lähipostiin (kyttäsin koko päivän työvuoron ajan, että joko paketit tuli). Tämmöinen oli sen paketin sisältö:


Ostin nämä KK:n kirppiksen puolelta (aina se menee kirppikseksi, vaikka se on Myydään -palsta)
Minä olin joskus saanut (ennen muuttoa jo, eli ainakin yli 6kk sitten) stanssattuja kukkasia, joiden joukosta löytyi tuo kukka, joka on vasemman puoleisessa stanssissa toiseksi ylimpänä. Olin juuri ajatellut, että otan kuvan siitä kukasta ja julkistan sen kuvan jossain kyselläkseni, että kenen stanssi on kyseessä ja että mistä niitä saa. Ja sitten pärähti tämä myyntiin sinne kirppikselle!

Sitten mulla on vielä aivan pakko näyttää teille meidän saunamittari! Se on niiiiiin ihana ja mun kohalla uskon tekstien pitävän täysin paikkaansa :D



1 kommentti:

  1. Ja vielä PS. saunassa on hyvä lämpötila silloin, kun mittari osoittaa tuota VASTAA (ei kiulua ja vastaa)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!