7. helmikuuta 2012

Korttimaratooni

Niin siis ihan omia korttimaratooneja vedän tässä sairasloman ratoksi. Aatelkaa, minä olen ollut 5 päivää kotona ja minä suunnittelen jo lintsaamista saikulta kouluun! Joskus se oli toistapäin...
No, tekemisen puute ei oikeestaan ole iskenyt, pikkuhiljaa olen kortteja väsännyt kasaan. Esittelen tähänastiset neljä: 

KK:n puolella tarjottiin inspiraatiota VIPeille, minä inspiroiduin kolmen kortin verran samalla kokeillen uutta Gorjuss:n My Own Universe -leimasinta.



Tässä välissä muistin ostaneeni lahjapaperirullia just kortteja varten ja sieltä löytyi tämän seuraavan kortin taustaan ensimmäinen:

Tässä taisi käydä juurikin niin, että loppua kohden vaan innostui.. Ainakin lopputulos omastamielestäni parani huomattavasti tähän kolmanteen korttiin :P 

Sitten Koukussa Kortteihin haasteeseen numero 59 oli aiheeltaan sopiva. Jostain on noita keijuja siunaantunut. Aiheena siis oli keiju ja tässä oma keijukorttini, jolla haasteeseen osallistuin:

Tämä oli näitä Flower Fairies:n Omenankukka -keijuja (apple blossom).
Ostin joskus vuosi-pari sitten Villakeijusta Perfect Pearl -jauhetta, jonka sitten muistin nyt (jo) koekäyttää.

1 kommentti:

  1. Töttöröö!
    Kurkkaa: http://tuuliksenlauma3.blogspot.com/2012/02/tiistaitunnustus.html

    :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!