4. helmikuuta 2012

Taisin vähän sairastua...

Sen siitä saa perkele :D
Meikä naureskeli, että tämmösen tavallisen nuhanko se mulle vaan pukkas, ku kuukauden jotain tautia muka teki.. Noniin.. Joulun tienoilla mulla oli nuha, jonka jälkeen kurkku kipuili varmasti kuukauden ajan...
Tämä nyt siis alko nyt Maanantaina sillä nuhalla.. sit alko koskemaan otsaan kumartuessa. Päivittäin otsaan kävi vaan kipeemmin, kunnes Torstaina nosti jo ruumiinlämmön sinne 38,8 tienoille. Tässä vaiheessa uskalsin jo sanoa työharjoittelupaikalle, että en tule, oon kipeä (miten se on niin vaikea ottaa puhelin ja soittaa pomolle tämmösestä asiasta, vaikka oma hyvinvointihan tässä oli kyseessä kuitenkin).. Torstai -iltana nukkumaan mennessä otsa oli niin kipeä, etten meinannu saada unta siltä kivulta.
Perjantai-aamuna sitten koulun terveydenhoitajalle, että mikä tässä on. Otti tulehdusarvot, normaalia korkeammalla. Kirjoitti sairaslomaa ja lähetti minut lääkärille.
Lääkärissä kuunneltiin keuhkot, muutama tarkentava kysymys ja nakutus otsaan "sattuuko tämä?". Minä olisin voinut huutaa siitä kivusta.
Lähete röntgeniin.
Röntgenissä piti istua leuka levyssä kiinni, niska taivutettuna taakse ja suu auki. Kiva :D

Kohta soittelikin sitten tohtori minulle, että otsaontelon tulehdus kyseessä. Pitkä sairasloma tiedossa, vahvat antibiootit ja käsky päivystykseen mars, jos kipu ei helpota Sunnuntaihin mennessä. Sitten pitäis porailla..
Ja kolmen viikon päästä kontrolliröntgen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!